Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ga naar beneden
DMH_Atleke
DMH_Atleke
Clan Owner
Clan Owner
Aantal berichten : 51
Registratiedatum : 27-12-17
Leeftijd : 31
http://dmh-gaming.com

Nieuwe start van de clan. Empty Nieuwe start van de clan.

zo apr 22, 2018 3:14 pm
Dit is niet de makkelijkste post dat ik ooit heb gedaan maar ik denk wel dat het de juiste is.

Doordat er zo weinig actieve leden in de clan zitten en ik geen feedback krijg via het forum over wat ik volgens onze leden zou moeten doen met de clan
Heb ik besloten dat ik niet meer ga vragen maar gewoon ga doen wat ikzelf geloof wat nodig is om de clan op het juiste spoor te krijgen.
Om een nieuwe tijd in de clan te tonen zullen de kleuren worden aangepast van onze clan vex en Avatar.


Nieuwe clan leden zijn een must om de clan te laten overleven en terug actief te krijgen, Om dit te vergemakkelijken zullen de clan requirements worden verlaagd.
Requirements: Nederlandstalige PvM Clan - Combat lvl 125 + Tier 85 Weapons OF 2000 Total lvl.

Deze requirements zijn heel wat lager dan onze vorige zodat we grotere doelgroep kunnen bereiken maar tegelijkertijd zijn onze requirements nog steeds hoger dan andere Nederlandstalige clans.


Ook ben ik opzoek naar 5 nieuwe Clan Admins.
In vergelijking tot het vorig systeem waar ik gewoon een actief lid selecteer mag iedereen dat interesse heeft de admin rank aanvragen maar deze keer zal er een klein takenpakket aan vast hangen.
Iets wat tot nu toe nog niet het geval was.

  • Minstens 1 Clan Event per maand organiseren. (Moet 1 week van te voren worden aangekondigd zodat deze op onze event kalender komt te staan.)
  • Verplicht mee te helpen vexen en te recruiten.
  • Het forum mee helpen actief te houden.
avatar
D y l an
Member - Bronze
Member - Bronze
Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 29-03-18

Nieuwe start van de clan. Empty Re: Nieuwe start van de clan.

ma apr 23, 2018 5:50 pm
Ik ben 100% akkoord met het verlagen van de reqs om meer actieve leden te vinden!

Maar het actief houden van een clan-forum is niet meer van deze dagen, ik weet hoeveel moeite en tijd je hierin stopt (en respecteer dit enorm!). Maar met platformen zoals Discord is het gewoon een extra moeite om te registreren/actief te blijven op een forum dat (voorlopig) geen meerwaarde geeft. Werkelijk alles wat een forum te bieden heeft is aanwezig op Discord bij mijn weten.

Ivm met clan events : Het is jammer dat er enkele actieve pvmers gestopt/geleaved zijn, maar dit moeten we dan gewoon onder ogen durven zien en gewoon zelf een stap terugschakelen met de events. Raids en AOD zou ik momenteel gewoon laten vallen tot er écht terug vraag naar is.
DMH_Atleke
DMH_Atleke
Clan Owner
Clan Owner
Aantal berichten : 51
Registratiedatum : 27-12-17
Leeftijd : 31
http://dmh-gaming.com

Nieuwe start van de clan. Empty Re: Nieuwe start van de clan.

wo apr 25, 2018 9:11 pm
Maar we hebben geen clan discord daar werd zwaar tegen voted in een poll.
Blitzekrieg
Blitzekrieg
Admin
Admin
Aantal berichten : 14
Registratiedatum : 15-02-18
Leeftijd : 31

Nieuwe start van de clan. Empty Re: Nieuwe start van de clan.

zo apr 29, 2018 3:57 pm
die poll is al lang geleden alte ik denk dat het tijd is om dit opnieuwe te pollen
DMH_Atleke
DMH_Atleke
Clan Owner
Clan Owner
Aantal berichten : 51
Registratiedatum : 27-12-17
Leeftijd : 31
http://dmh-gaming.com

Nieuwe start van de clan. Empty Re: Nieuwe start van de clan.

zo apr 29, 2018 4:04 pm
^ Dat heb ik u een half uur geleden pmed dat ik dat ging doen lol
avatar
D y l an
Member - Bronze
Member - Bronze
Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 29-03-18

Nieuwe start van de clan. Empty Re: Nieuwe start van de clan.

za mei 05, 2018 2:57 am
Lang over nagedacht over deze, maar...

Moest je effectief nog op zoek zijn naar extra clan admins voor clan events, denk ik eventueel wel te passen voor deze rol.
Heb al enkele skill/pvm events in gedachten (deze kunnen echter nog wel een beetje bijgeschaafd worden a.d.h.v hoeveel actieve leden we hebben).
Ook vexen doe ik vrijwel altijd ik eraan denk Razz
DMH_Atleke
DMH_Atleke
Clan Owner
Clan Owner
Aantal berichten : 51
Registratiedatum : 27-12-17
Leeftijd : 31
http://dmh-gaming.com

Nieuwe start van de clan. Empty Re: Nieuwe start van de clan.

za mei 05, 2018 1:13 pm
Sweet Very Happy

Als er nog pll interesse hebben in de Admin role lees zeker het laatste deel van post 1 Smile
avatar
Murry Angel
Member - Bronze
Member - Bronze
Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 24-02-18
Leeftijd : 26

Nieuwe start van de clan. Empty Re: Nieuwe start van de clan.

zo mei 06, 2018 9:17 pm
Ik zou ook wel willen,
Ik zou ook wel ne paar event ideeën hebben skill/pvm.
Vex, als ik het niet vergeet;p.
En site, soms duurt et wel efkes voordat ik ergens reageer op den site. Tbh wou hier zelf nie direct op antwoorden, wachtte eerst totdat iemand anders ermee kwam X'D.
DMH_Atleke
DMH_Atleke
Clan Owner
Clan Owner
Aantal berichten : 51
Registratiedatum : 27-12-17
Leeftijd : 31
http://dmh-gaming.com

Nieuwe start van de clan. Empty Re: Nieuwe start van de clan.

zo mei 13, 2018 9:21 pm
De DMH Name tag is ook toegevoegd aan het clan rank system.

Je kan er de volle 1000 punten mee verdienen in ruil voor een beetje reclame voor de clan Very Happy
Gesponsorde inhoud

Nieuwe start van de clan. Empty Re: Nieuwe start van de clan.

Terug naar boven
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum